torstai 14. maaliskuuta 2013

Valmistujaismekko

Mulle ei ole vielä tänä vuonna ajankohtaista hankkia valmistujaismekkoa, mutta monelle muulle varmasti on :) Kun mä kaksi vuotta sitten valmistuin ammattikoulussa, oli mekko yksi tärkeimmistä asioista mitä piti hankkia, ja koska mä ehkä oon vähän vaatefriikki, mekkoja piti olla kaksi :D Toinen siihen koulun viralliseen tapahtumaan ja toinen sukujuhliin, jotka oli pari päivää myöhemmin. Mun mielestä valmistujaismekossa on tärkeää että se on siistin näköinen ja väri kivan kesäinen tai valkoinen.

Tilasin silloin itselleni tuon kerman värisen timanttikoristeilla olevan mekon Nellystä ja se oli täydellisen kokoinen! Toisen mekon kävin muistaakseni ostamassa Aleksi 13.
Mulla oli sukujuhlissa päällä tuo ensimmäinen kermanvärinen mekko timanttikoristeilla ja koulun virallisessa tapahtumassa tuo valkoinen mekko. Tämä kuva ei oikein anna oikeutta näille, varsinkaan tokalle.

Sukujuhlista löyty kuva tästä mekosta kokonaisuudessaan, toisesta ei löytynyt muuta kuin tuo ylempi kuva.
Selailin hieman tämän kevään valikoimaa ja keräsin teille mun lemppareita, nämä mekothan sopii hyvin myös kesän muihin juhliin, jos valmistujaisia ei ole tiedossa :)

Pitkä mekko paljeteilla - Kermanvärinen mekko mustalla yläosalla - Valkoinen mekko - Valkoinen mekko  pitsisellä yläosalla



Postaus sisältää mainoslinkkejä

2 kommenttia:

  1. Mulla on toi sun toka valkoinen mekko sinisenä! :) Tosin se ei ole vielä päässyt näkemään yksiäkään juhlia, joten sitä odotellessa että saan kutsun joihinkin juhliin minne se sopis :)

    VastaaPoista
  2. Harmi kun nykyään on niin vähän juhlia mihin saisi pukeutua oikein hienosti, mutta sitten kun niitä tulee vastaan on pukeutuminen ja laittautuminen vieläkin hauskempaa :)

    VastaaPoista